وبلاگ هرزنامه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

وبلاگ هرزنامه

هرزنامه وبلاگ به معنای هرزنامه وبلاگ است. در سال 2003 ، این نوع هرزنامه ها از مزیت نوشتن محتوای تجاری در نرم افزار وبلاگ نویسی موبایل و تکرار این توضیحات در پست های وبلاگ ، ارائه بیش از یک لینک به وب سایت اسپمر تجاری برخوردار بودند.
هرزنامه چیست spam چیست spam در تلگرام چیست هرزنامه های اینترنتی چیست هرزنامه اینترنت چیست spam تلگرام چیست هرزنامه در این

گزارش هرزنامه چیست هرزنامه تلگرام چیست هرزنامه های تلگرام تحقیق درباره هرزنامه در اینترنت گزارش هرزنامه تلگرام چیست spam

Community spam

نوعی هرزنامه است که در مجالس گفتگو و پشتیبانی بسیار رایج است و گاهی اوقات به عنوان یک مشکل و گاهی سرگرمی در نظر گرفته می شود. در این نوع هرزنامه ها ، کاربران به جای پاسخ مناسب از پاسخ های نانوشته استفاده می کنند. که منجر به انحراف از نوع مربوطه می شود و معلوم نمی شود.

هرزنامه وبلاگ

هرزنامه وبلاگ نشان دهنده هرزنامه در وبلاگ ها است. در سال 2003 ، این نوع هرزنامه ها به مزیت نوشتن محتوای تجاری در نرم افزار وبلاگ نویسی تلفن همراه و تکرار این توضیحات در پست های وبلاگ ، نه تنها ارائه لینک به وب سایت های هرزنامه های تجاری ، دست یافتند.

هرزنامه مرتبط

Community spam نوعی هرزنامه است که در مجالس گفتگو و پشتیبانی بسیار رایج است. گاهی به عنوان یک مشکل و گاهی به عنوان یک سرگرمی شناخته می شود. در این نوع هرزنامه ، کاربران به جای پاسخ مناسب از پاسخ های تایپ نشده استفاده می کنند. این نوع انحراف مربوطه را ایجاد می کند و ایجاد نمی کند.
اهداف گسترش هرزنامه چیست؟
اهداف مختلفی برای تولید هرزنامه وجود دارد ، امروزه هرزنامه عمدتا برای اهداف تجاری منتشر می شود اما برخی از آنها به عنوان غیر تجاری با اهداف دیگر نیز وجود دارند. این اسپمرها برای موارد دیگری غیر از تبلیغات ، مانند موارد سیاسی یا مذهبی استفاده می شوند.

به عنوان مثال ، سردار آرگیک با قلب تجدیدنظرطلبی تاریخی ، شبکه های یوزنت و ایمیل را اسپم کرد. همچنین تعدادی از مسیحیان به وب ، خطبه ها و نامه های الکترونیکی اسپم زده اند. تعداد فزاینده ای از مجرمان نیز از انواع مختلف اسپم برای انجام انواع مختلف کلاهبرداری استفاده می کنند و در برخی موارد از آن برای فریب و فریب مردم در شرایط کودک ربایی ، زورگیری و حتی قتل استفاده می کنند.

مناطق جغرافیایی هرزنامه
کارشناسان آزمایشگاه Sophocles پیام های هرزنامه دریافت شده توسط فیلترهای اسپم برخی از شرکت ها را تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که در سه ماهه سوم سال 2007 ، ایالات متحده بیشترین پیام های ناخواسته در جهان را داشته است. به گفته کارشناسان Sophos ، 28.4٪ از هرزنامه های جهان از ایالات متحده است. مقام دوم این لیست کره جنوبی با 5.2.2 در کل جهان است. اسپمرهای سراسر جهان از هزاران رایانه زامبی در ایالات متحده برای ارسال هرزنامه استفاده می کنند.

هزینه های هرزنامه
کمیسیون بازار مشترک داخلی اتحادیه اروپا در سال 2001 تخمین زده است که نامه های هرزنامه هر ساله 10 میلیارد یورو برای کاربران اینترنت هزینه می کند. مجلس قانونگذاری کالیفرنیا دریافت که هزینه ایالات متحده که شامل کوچک سازی ، اتلاف تجهیزات و نیروی انسانی است ، در سال 2007 13 میلیارد دلار بوده است.

پیامدهای مستقیم مالی این روند شامل مصرف رایانه و منابع شبکه ، اتلاف وقت و منابع انسانی و توجه به ارسال پیام های ناخواسته است. علاوه بر این ، هرزنامه به اشکال مختلفی ارائه می شود. اینها مثالهای زیر است:





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : spam
ت : یک شنبه 27 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');